Manşet
Yükleniyor...

 


Sosyal medya iş ilanları, işverenlerin kendilerini markalamaları için harika bir fırsattır. Bu yayınlar yalnızca adayların işe aldıklarını bilmelerini sağlamakla kalmaz, aynı zamanda şirketiniz için çalışmanın faydalarını da gösterir. İş ilanlarınızın reklamını yapmak için sosyal medyayı kullanarak işveren markanızı yükseltebilir ve birinci sınıf adayları çekebilirsiniz. Şirketinizin misyonu, değerleri ve kültürü hakkında bilgi sağlamanın yanı sıra, sosyal medya iş ilanları en iyi yetenekleri almanıza yardımcı olabilir.

İşe alım için sosyal medyayı kullanmaya gelince, şirketler üç platforma odaklanmalıdır: LinkedIn, Facebook ve Twitter. Belirli sektörlere ulaşmak için niş sosyal medyayı kullanmayı da düşünmelisiniz. Kullandığınız platformdan bağımsız olarak, bir sosyal medya iş ilanının en önemli kısmı açık ve özlü olmaktır. Gönderinizi nasıl yapılandıracağınızdan emin değilseniz, başlamak için ücretsiz bir şablon kullanın. Bu şablonu her üç ağ için de kullanabilir ve ihtiyaçlarınıza göre özelleştirebilirsiniz.

Sosyal medyada bir iş pozisyonu gönderirken, şirketinizin sosyal medya hesaplarına bir bağlantı eklediğinizden emin olmalısınız. Bu şekilde, insanlar şirket hakkında daha fazla bilgi edinebilir ve bu da işe alım çabalarınızı körükleyebilir. Ayrıca, sosyal medya hesabınızı etiketlemek, şirketinizin sosyal medya takibini de artıracaktır. Ve yazınızı ne kadar çok kişi görürse, iyi bir eşleşme bulma şansınızın o kadar yüksek olduğunu belirtmeyi unutmayın.

0 Yorumlar: