İşletmenizi tanıtmak için sosyal medya platformlarını kullanmanın birçok farklı yolu vardır. Örneğin YouTube, genç yetişkinler için en popüler platformdur ve ABD'li yetişkinlerin yaklaşık dörtte üçü bunu kullanmaktadır. Facebook ve İnstagram yakından takip ediyor, ancak Snapchat kadar popüler değiller. YouTube'un trafiğinin neredeyse% 30'u yalnızca üç ülkeden geliyor: ABD, Hindistan ve Japonya. Şirket, 2010 yılında WhatsApp'ı, kişilerin bir düğmeyi tıklatarak mesaj göndermesine ve almasına izin vermek için oluşturdu. Sosyal medya uygulaması, kişilerin yanındaki durumları görüntüleme çabası olarak başladı, ancak şimdi markalar için güçlü bir araç haline geldi.
Başlangıçta, sosyal medya platformları öncelikle içeriğin paylaşılması ve görüntülenmesi için tasarlandı. Bu yöntem farkındalık yaratmak ve bir marka oluşturmak için harika olsa da, tüketicilerin görüşlerini ve deneyimlerini dile getirmeleri için de bir alan yarattı. Bu uygulamalardan bazıları, kullanıcıların haber ve politika için yararlı olabilecek spor ve politik içeriği paylaşmasına bile izin verir. Sosyal medya şirketlerinin bazı sınırları olsa da, gazeteler ve TV şovları gibi kitle iletişim sitelerinden çok daha yumuşaktırlar.
0 Yorumlar: