Manşet
Yükleniyor...

 

Bir sosyal medya logosu oluşturmak heyecan verici bir sanat özetidir, çünkü genç yetişkin bir kitlenin nabzını keşfederken bir dizi modern tasarım ve canlı renkle oynama özgürlüğü verilir. Bir sosyal medya logosunu nasıl tasarlayacağınızdan emin değilseniz, marka uzmanı William Patterson'dan sosyal medya logo tasarımıyla ilgili ipuçlarını paylaşmasını istedik. Aşağıdakiler, bir sosyal ağın resmi marka kimliğini tasarlarken hatırlanması gereken önemli noktalardan bazılarıdır.

Tutarlılık. Bir sosyal medya logosu oluşturmak istiyorsanız, mümkün olduğunca tutarlılığa sahip olmak önemlidir. Logonuzun çeşitli varyasyonlarına sahip olmak hedef kitlenizin kafasını karıştırabilir, bu nedenle tasarımınızı mümkün olduğunca tutarlı tutun. Logonuzun ana öğelerini (renk düzeni, tema, yazı tipleri) tüm platformlarda tutarlı tutmaya çalışın. Ayrıca, sosyal medya simgelerinizi markanızın geri kalanıyla aynı hizada tutmak için düzenli olarak güncellemeyi unutmayın.

Yeniden kullanılabilir, özelleştirilebilir ve ölçeklenebilir. Geleneksel bir marka logosu kadar çok yönlü olmasa da, pazarlama stratejinizin önemli bir parçasıdır. Basit ama etkili bir sosyal medya logosu, şirketinizin görünürlüğünü artıracak ve tüketicileriniz arasında güven oluşturacaktır. Facebook, İnstagram, Twitter ve LinkedIn gibi sosyal profillerinizin her biri için ayrı görüntü varlıkları oluşturduğunuzdan emin olun. Sosyal medya profillerinizi daha kolay hedef kitlenizi kullanmak için eski yaparken düzgün biçimlendirilmiş olan ikinci seçeneği sağlar.

0 Yorumlar: