Sosyal medya düzenlemesi uzun zamandır tartışılan bir konu olmuştur. Federal yasalar halkı korumak için yetersizdir, ancak mevcut durum bu hızla büyüyen endüstriyi denetlemek için özel bir ajans çağrısında bulunmaktadır. Devletler, başlamak için en iyi yer olacak uzman bir ajansın tavsiyelerini dikkate almalıdır. Her türlü sosyal medyanın düzenlenmesinden sorumlu olması gereken tek bir düzenleyici kurum yoktur. Bunun yerine, her devlet kendine özgü ihtiyaçlarını karşılamak için bir strateji geliştirmelidir.
Bu makalede, sosyal medyanın sorunlarının temel nedenlerini hedefleyen kapsamlı bir düzenleyici strateji öneriyoruz. Piyasanın dinamiklerini değiştirmeyi, teşvik ve çıkar çatışmalarını sınırlamayı amaçlayan yapısalcı bir yaklaşımı savunuyoruz. Ek olarak, yapısalcı düzenleme para kazanma, algoritmalar, botlar ve profil oluşturma mekaniğine odaklanmalıdır. Hükümetimizin düzenleyici çabalarının bireylerin İlk Değişiklik haklarını baltalamadığından da emin olmalıyız.
0 Yorumlar: